Originellt

Idag var jag och hampus på stan och kollade på snowboard, det blev ett paket. Lyckades få det 1000kr billigare också så det var nice. Sedan var han sjysst och kunde valla den också. Så imorgon ska jag hämta den och sedan blir det att fara och åka!

Karp frågade ifall jag var sugen på att jobba i fjäller/alperna/åre eller något nästa säsong också, så får väll se hur det urartar sig. Lät lockande iaf.


Sedan här skulle det väll vara någon slags sång text men det känns för originellt och allt för jobbigt att hitta någon vettig text att lägga upp, så blev inget sådant.
Räcker väll med att säga att jag är besviken, ledsen och tom.

Men men, life goes on. Tagga snowboard och sedan Vemdalen.


Skepp å hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0