Bamboozle dag2

Sadar, da har man vaknat och duschat efter annu en dag.
Ont i fotterna som satan, eftersom vi stod upp i ungefar 6-7 timmar igar utan att kunna satta sig.
Banden vi ville se spelade pa samma scen efter varandra sa vi stod i folkmassan hela tiden,
men det vare vart. Jag kunde iaf sta ganska langt fram.

Vi missade ju dock Billy Talent pga tagen samt regnet vilket var riktigt javla surt.

Men vi kom dit och sag Sum41, jag tycker dom ar battre pa skiva an live. Dock var Still waiting och Fat Lip nice.
Sedan sa sag vi Hollywood Undead, javlar vad manga sangare dom hade, liksom en person kunde spela gitarr/trummor eller nagot annat en lat for att sjunga nasta. Sa dom var kanske 6st(?). Men dom va riktigt bra!
Efter det sa tryckte vi oss framat i folkmassan och The Used kom upp pa scen.
Dom var vall okej.... Sen tryckte vi annu langre och jag kom riktigt langt fram nar Rise Against borjade spela. Dom var helt okej. Sen kom det vi alla vantade pa.

NO DOUBT, basta framtradandet pa hela festivalen. Sa javla bra var dom!
Sen nar Gwen Stefani sprang ut till publiken sa tog jag pa henne ocksa! Sa det var ju lyckat, var tvungen att valja pa att ta en bild eller att ta pa henne for man var sa javla trangd, forsokte bada men bilden blev inget anda.

Sen pa The Used fick jag naaastan en trumpinne ocksa, holl den i handen iaf. Sen var vi typ 4st som holl i en bit var, sen kom en tjockis och slangde sig over alla och tog den :P men men.

Jag fattar varfor man har oronproppar nu iaf, det ar inte for att musiken ar for hog, nej.. Utan det ar for alla javla tjejer som skriker. Assa det ar det varsta jag hort. Nar tjejer kommer upp i en viss ton, da javlar bloder det ur oronen. DARFOR har man oronproppar!

Idag blir det att slappa, vet inte vad vi ska gora riktigt. Det regnar fortfarande (aven under festivalen men man tankte inte pa det sa mycket da), blir kanske lite shopping eller nagot, vi far se.

    
Hollywood Undead                  En av sangarna

                
The Used                                                                 Rise Against


   
                        No Doubt!

Kommentarer
Postat av: lisa

hjälp mej välja klänning på min blogg! :D

tacksam om du hjälper mej :)

2009-05-04 @ 22:41:42
URL: http://ttruuueslife.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

god natt :D

2009-05-04 @ 22:43:17
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0