Film

Skrev tidigare att det var en person (nämner inga namn då jag inte vill hänga ut någon ;) )
men denne person rekommenderade en skräckfilm som skulle vara väldigt hemsk.
Och då blev jag taggad eftersom jag inte lyckats hitta någon bra skräckis på åratal.
Letar och letar men hittar inget, så såg fram emot denna.... OJ så fel allt blev.......
Martyrs ( http://www.imdb.com/title/tt1029234/ ) heter filmen som har fått
bra betyg på IMDB för att vara en skräckfilm.

Dock förstår jag inte hur den kan ha fått dom betygen.
Det var den absolut sämsta filmen jag har sätt.
Iaf en av dom, kan inte va långt ifrån 1a platsen iaf.
Den skulle vara hemsk, blodig och lite naket.
Blod var det, relativt mycket av, naket det vare väll men inte sexigt naket som vissa kanske tänker,
utan naken i form av blå slagen hud, skärsår, skinnflådd och så.
Hemsk, jadu vad ska vi säga där. Finns inget att säga för det var så totalt värdelöst.
Dom första 40 minuterna hände allt så att säga, det var då Gollum, som vi kallade monstret
för det var så patetiskt, var med och inte var speciellt hemsk.

Sen efter 40 min så kunde filmen vara slut skulle man kunna tycka.
NEJ, då ska dom köra fade to black 10000ggr och det är inget skämt,
och dom sista 40 minuterna det är helt seriöst dom meningslösaste i ditt liv.
Man får inte reda på något, det händer absolut INGET och det är inget skämt.
INGET händer, inget hemskt ingenting.

Filmen är fransk, och förstår inte.... När fransosre gör film har dom ingen budget eller?
Vi såg en fransk "skräckfilm" som dom kallade det och den sög också,
inte lika mycket dock. Men då var dom i ett hus HELA filmen.
Exakt likadant i denna film, dom var i SAMMA hus HELA filmen
!
Och efter 30 min av filmen så skulle dom lika gärna kunnat sticka från huset.
Men nej dom är kvar där i några dagar istället. Alltså resten av filmen.

Vill du se denna film ändå för att du inte tror på det jag skriver så go ahead.
Men då ska du fan ha riktigt lite att göra. Jag lovar dig att denna film kommer vara en av dom absolut sämsta du sätt.
FY FAN!

Om man kunde ge en film minus i betyg så hade det blivit -5 men nu går ju inte det så....
Martyrs - 0/5 Fersar


Hoppas det blir en bättre film nästa gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0