Lägenhet

100% jobb i sommar - Check
Lägenhet - Check


Var precis och kollade in lägenheten jag ska spendera sommaren i.
Den var helt okej, fräsh, mysik och kommer trivas tror jag på!

Är bara lite pappersarbete kvar att fixa och uthyraren är väldigt trevligt så det ska inte bli några problem.

Jobbade idag, väldigt lugnt vare, väldigt varmt i solen måste jag säga, höll på att smälta bort.
Sedan är det ledigt tisdag och jobb onsdag.
Efter det blir det upp till Umeå, tagga yran med Jensa och lite partay.
Sen efter ett tag ner till Sundsvall och fixa lite.


Just nu:

 

Kommentarer
Postat av: jens

du nämde mig i bloggen, stor dag för mig :) äntligen kan jag vila i frid

2009-05-29 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0