Partay

Fredags blev det party först hemma hos Jokke och Lisa sen utgång till TC, där det bara var gubbar och lite folk.
Blev dock lite för mycket av det goda som man brukar säga. Men löste sig och jag kom hem helskinnad. Och klarade mig från minnesluckor eller andra saker som kan hända!
Lördagen skulle också bjuda på festligheter då blev det att jag och Jens satt hemma och hade våran egna lilla förfest.
Drog på teg för att sedan dra ut till TC där det var MASSOR med folk, för mycket folk.
Och denna kväll fick Jens lite för mycket av det goda. Så vi drog hem och sov istället, för det var så kasst :P

Söndag vet inte riktigt vad som händer, kanske film eller så.
Kanske skulle iväg och skatea med Karp :P haha, får väll se om det blir något av det. Lär väll slå mig sönder och samman ifall jag ska testa ändå så. Men vi ser ju.

Annars har det ju varit kanon väder och jag har faktiskt försökt att ligga lite i solen för att se om det kanske kan hända något.
Drog på mig ett par vita shorts och såg att kroppen smälte samman med shortsen och då blev ja lite rädd.
Så gick ut och la mig, blev iaf lite röd :P bättre än inget kan man tycka.
Får hoppas det bra vädret fortsätter så kan man kanske stekas lite.....

Har även målat pappas garagetak och tjänat en liten slant. Det gick bara bra, men det ska väll tas ett varv till också.
Gillar INTE stegar alltså, fy fan. Men, men, man överlever. Annars äre ju bara ett fall på 2-3 meter, det är ju nemas!

Grattis alla mammor på morsdag, men mest min Mamma för det är den bästa mamman ;)
Puss puss

Synes  i Brynäs.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0