Yran

Då har man jobbat, var inte så mycket att göra.
Men det var skönt till och från.

Tror jag har någon allergi eller något, massa snuva och rinner lite från ena ögat.
Förkylning eller allergi... Något är det iaf.

Hoppas det slutar till helgen bara, då äre ju yran och trevilgheter.
Så det taggar jag. Fullt ös medvetslös har jag fått höra, så vi får se.

Schemat för sommaren snaaaaart, vill ju ha de nu. Men början av nästa vecka kanske.

Ikväll ska jag väll se fotboll eller nåt, sen måste jag väll sova.
Och imorgon blir det klippa sig sedan åka upp till Umeå några veckor!
Men det kommer funka i think, har hört att det ska finnas någon skräckfilm som ska va bra/äcklig så den måste ses.
Skriver om den senare när ja sätt den, kommer inte ihåg va den hette Martyr tror jag..

SHake Bake N weewewewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0