24/7 Träning...

Då var det äntligen helg, veckan har varig lugn och bra.
Det har varit träningar måndag - fredag sen blir det match lördag och söndag kanske spinning.
Har varit blandat med gym och innebandy och ibland båda. Så detta har varit en riktigt tränings vecka.

Med Vaden är det sådär, börjar bli lite bättre men vet inte vad som är fel faktiskt..
Skola har vi också haft och läxor i vanlig ordning. Dock har läxorna varit kluriga och jag har blivit helt galen på vissa som jag inte fattat ett skit av, men det gick bra tillslut. Vi hade betygsprat i Vård och Omsorg samt Social Omsorg som vi läst klart nu. VG i båda, så jag är nöjd med det. Nu börjar Medicinsk grundkurs, det kommer bli intressant.

Gjorde även en riktigt grym Chili Corn Carne denna vecka, riktigt god! Gjorde mat för 8 personer så det räcker ett tag också ;P

Nu ska jag ta och käka lite av Chilin å sedan funderar jag på att köpa lite godis... Får se om man hinner..

Hejs

Kommentarer
Postat av: familjen med brorsor

hippt vad kul att det går så bra för dig i skolan och med maten detta grymma recept hoppas vi att vi får smaka....autograf tar vi senare

2009-11-22 @ 20:36:05
Postat av: familjen med brorsor

hippt vad kul att det går så bra för dig i skolan och med maten detta grymma recept hoppas vi att vi får smaka....autograf tar vi senare

2009-11-22 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0