Alex Ovechkin

Asså fan va bra han är! Ovechkin!
Sitter just nu och kollar på Washigton - NY Rangers.
Ove har varit borta 15dagar (6matcher) och kommer tillbaka och dominerar direkt.
Fan va bra han är! STJÄRNAN!

Idag (tisdag) var det skola, riktigt segt.. Fick tillbaka arbeten och så. Det hade gått väldigt bra på dom jag fick tillbaka iaf.
Nu har jag dock en läxa som jag klurar lite på, förstår den inte riktigt och det är jobbigt! Den ska va inne på Torsdag. Så onsdagen blir last-minute-plugging.
Träning också, vi var på Helex och körde nåt pass helt okej. Roligt med lite variation faktiskt.

Onsag blir det möte på skolan sedan träning och sova tidigt för man kommer va helt slut eftersom det kommer bli sent i säng och upp tidigt för mötet.

Nu ska jag kolla vidare på matchen, det är svårt att välja mellan NY Rangers och Washington.... Ovechkin, Bäckis mot Lunkan, Gaborik, Avery...

NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0