Då var det slut...

Då var praktiken slut, mycket tråkigt... Vi får se om jag går in och jobbar extra där någon gång. Dom tyckte iaf att jag skulle göra det, men vi får se :p

Igår fick jag erfara biverkningar från sprutan... Hade världens muskelvärk fy satan vad ont det gjorde. Kunde inte röra mig, kunde inte ta mig upp ur soffan. Men det blev bättre efter natten så nu är det lugnt igen.

Hade innebandyträning också, men det blev ingen innebandy utan det blev brottning och styrka istället, det var relativt kul iaf ;D Men jobbigt för armarna.

Fredag, då blir det en tripp till Umeå med Jens, sundsvallsborna återvänder till umeå över helgen för att hitta på bus! ;)

Vad mer kan man skriva om vad som hänt.... Det har inte hänt så mycket faktiskt ändå, så vi nöjer oss där och skriver något efter umeå resan istället.

Sov gott Pözz

Kommentarer
Postat av: jonas'-'

Snart äre dags för en till ufc kväll!



pözz zötnoz

2009-11-06 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0