Första femman!

Jag är med i det tröttaste laget och där jag kliver in i första femman!
Det var många slitna krigare idag alltså.... OJ oj oj...

Spisen är fixad så nu kan jag få i mig mat igen! MUMS!!
Igår blev det att kolla på derby, BK Sundsvall vs Sundsvall City... Jävla pirrig match men City kunde vinna i förlängning. BK tappade 2måls ledning med 45 sekunder kvar hur fan man nu lyckas med det.
Blir ba så less, så sjukt dåligt! AAAAAH!!
Var grymt sugen på att spela matchen iaf, ska se om man kan spela nästa isf :P

Efter det så blev det tydligen iväg på nån ankars fest sen utgång på de... Onsdagar va fan kul att gå ut på..
Dock inte när det är skola dagen efter och man inte får någon sömn alls för att soffan är hårdare än sten (iaf vid ryggen)!

Nu sitter jag å halvsover, ska börja packa träningskläder... Köpte nytt blad igen, så nu ska det bågas ;P

Ha en fortsatt trevlig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0