Herregud

Jaja, det var ett tag sen jag skrev nåt men tiden/orken har inte riktigt varit där.
Har precis betalat räkningar, fy fan! Man får pengar sen försvinner fan allt direkt. Sen måste man handla mat å allt sånt och det kostar ju hur jävla mycket som hellst så har man inge pengar kvar. Jobbigt å va student asså. Inte undra på att det inte blir några julklappar detta år.. Bläh!

Helgen blev lugn, i fredags hängde jag med Marcus, kollade på Remember the Titans. Grym film såklart!
Sunshine.... oooh Sunshin.. Blev lite godis och lugnt. Kom i säng vid typ 2.30 eller något.

Sedan upp klockan 6 på lördag morgonen för att ta sig till bussen som skulle gå från sporthallen klockan 7 ner till storstaden sthlm. Vi stannade och käka på Sollentunagolfklubb tror ja de va, otroligt god mat. Kött och potatisgratäng med bea... Ville ba stanna kvar å äta! Men sen bar det iväg vidare mot hallen.

När vi klev av bussen så tyckte jag att jag kände igen mig, kunde inte riktigt placera vad det var men efter ett tag kom jag på att jag hade varit här och spelat hockey cup som liten :P

Matchen ska vi inte prata så mycket om, vi spelade bra, men när dommarna började blåsa emot oss så otroligt mycke för minsta lilla så tappade vi focus och allt blev bara pannkaka. Förlorade matchen med 9-8 efter att dommarna givit matchen till dom. Pinsamt dålig insats av dom, så det blev långt snack efter matchen mellan tränare och dommare samt förbundsanmälan och grejer. Men men, bara bita ihop och låta Ö-vik få smacka på onsdag. Jag börjar komma tillbaka från skadan sakta men säkert också så det känns bra, fick spela något byte nere i sthlm och det gick helt okej. Så blir två bra träningar i veckan och sedan hoppas på spel på onsdag! Är riktigt taggad på att få visa att man kan nu! Funkar det inte nu så kapar jag bort bena på mig själv, börjar bli less på detta.

Resan hem var ganska avslagen, själv försökte man sova så att det skulle gå snabbare gick som det gick, vi kom hem efter 23, sedan drog jag på MAX med ida, stina, linda, dennis och satt å kolla på när dom åt..
Efter det gick vi runt lite på stan innan det blev hem och sova.

Söndag drog jag och kollade på div3 damer... Grym match! Måste säga att 97orna imponerade otroligt mycket, trodde de skulle va betydligt mer svingar och slag än vad de var :p
Efter matchen skulle det bli fika nere på stan men det blev inte av.... Så blev hem och kolla film och mysa lite istället. Remember the Titans igen, fortfarande lika bra film! SUNSHINE! oooh sunshine!

Imorgon har jag prov och känner att det kommer inte gå... Gillar verkligen inte prov asså, uppgifter är så mycket bättre. Men men, vi får se hur det går. Nu blir det att plugga kanske eller nåt sånt..

Na na na naaa, Na na na naaa,  oh oh oh good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0