Kung

Då är ännu en helg över... Helt okej helg.
Fredags så blev det att va med Hampus, kolla lite film och ta det lugnt chips å dipp.
Sedan så var det dags att sova så man orka till match.
Lördag blev det käka lunch på Biteline med laget sedan drog vi till sporthallen och kollade på när BK Sundsvall spelade mot Umeå IK (div2). BK vann med 5-4 och det är första vinsten för säsongen! Grattis! Riktigt skönt. Då lever hoppet!

Sen var det dags för Div1 match, Granlo - Gävle. Jag satt på bänken, är inte helt återställd från vadskadan... Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra.. Kanske ska vila en vecka eller något... Vi får se hur det blir.
Matchen slutade med förlust 6-5 efter förlängning. Resultatet speglade inte matchen, vi hade hela matchen bollinnehav på typ 80%... Pressade hela tiden men lyckades inte riktigt.... Tråkigt!

Efter matchen for jag hem och väntade på Jonas, vi kollade lite tv och chillade sen var det dags för UFC galan. Dock var det en riktigt tråkig gala denna gången. Segt och ah tråkigt..

Söndag blev städ/tvättdag... Men sen ville Dennis att vi skulle dra å kolla på daminnebandy så det blev att kolla. Men fy fan va tråkigt de va.. Tjejer ska inte hålla på med bollsport ;P Efter det drog jag, Kandre och Dennis hem till mig å spelade lite xbox...

Nu blire sova snart!!
HEJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0