Människor.....

Ja ja, igår var det match... Den slutade med förlust med 8-7.
Så stämningen på bussen hem från Mora var inte den högsta...

Det började uselt låg under med 6-1 i första, sen kämpar vi igen.. Men i första står vi på hälarna och är flera meter efter i markeringarna. Katastrof. Vi missar även typ 4 öppna mål, varav ett när det är 5sek kvar av matchen.
Vi förlorar pga första perioden då vi spelar så otroligt dåligt, men i dom två andra perioderna spelar vi helt okej!

Vi kom till sporthallen vid 22:30 och så skulle jag åka med Wedin för jag skulle till Hampus.
Då är det punktering på deras bil vilket resulterar i att vi måste byta däck. Så efter ett snabbare F1 byte så är jag hos Hampus. Där det blev alkohol förtäring. Det var trevligt, sen drog vi till stan och det blev Kåren. Jäkla stort det var där faktiskt, men var inte såå kul....
Sen finns det vissa folk som är så roliga så man skrattar som inte fattar så speciellt mycket... Utan att veta vad saken handlar om så kan dom bete sig hur som helst, hahaha, fan va jag skratta. Tror det var höjdpunkten på kvällen.

Jag sov hos hampus så jag hjälpte han att städa idag, sen for vi å köpte pizza och kollade på lite American Dad.
Nu är jag hemma och har packat upp kläderna sen matchen, och det lukta inte bra.... Tur att det fanns en tvättid så jag har slängt in allt i tvätten. Nu väntar jag på att det ska bli klart, sen ska jag nog duscha..

Just nu spelas denna låt flitigt:
Marcy Playground - Sex and candy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0