Natalie Imbruglia

Det blir ingen träning idag, har sån träningsvärk i armarna, sen känner jag mig inte på topp :P
Igår tog vi en riktigt skön seget mot Uppsala med 9-5. Sedan efter matchen kom det in två stycken knattar i omklädningsrummet och ville ha autografer av alla... Haha, det var fan stort att skriva autograf ändå ;P kändes proffsigt. Efter matchen blev det dra hem knäcka en öl och käka lite mat för att sedan ta sig till Alberth och Rubiela.

Där var det riktigt skön stämning med alla som var där. Blev väldigt mycket av det goda så jag minns inte så jäkla mycket av kvälle faktiskt.. Men det jag minns var bara bra saker, träffade många trevliga människor ute också, iaf dom ja kmr ihåg. Sen fick man komma in gratis på memento också, vet inte hur jag lyckades med det...

Strålande afton med strålande folk! Klassfest is the best! ;D



Och andra noteringar... Natalie Imbruglia (34år) så jävla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0