Paradisbadet + Träning = Dålig sömn

Jag sov nästan hela resan hem från övik, sedan när jag kom hem så var det dags för träning så gick dit. Var riktigt trött. Efter träningen när jag kom hem var jag trött... Men när man ska sova så går det inte somna..
Jag var hemma från skolan idag eftersom jag inte kunde sova något, sen hade jag ont i huvudet på morgonen. Så det blev vara hemma och göra klart läxan som skulle in idag.

Nu har jag 2 nya läxor som väntar, osm ska va klart nästa vecka... No rest...
Det är jobbigt när man har träning måndag till torsdag, jag vill ju gå på bio ikväll med badfolket ;D Men så blir det icket, får bli nån annan dag när man är "ledig".

Jag har funderat på att ringa sjukgymnasten igen för det är inte helt ok med vaden... Måste väll vara nån slitning eller något. Sedan fick jag svar från posten också, ska jobba Natt från 14/12 - 22/12 samma som förra året.
Skönt att få in lite pengar i januari. Har även fått höra att vi ska få läxor över jul/nyår, stämmer det så blir jag ju inte så glad =/

Nu måste jag iaf packa för att dra och träna åter igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0