R.I.P Spisen 19?? - 2009

Jahapp! Då kommer man hem från träningen och man är SJUK hungrig. Man tänker göra mat, man startar spisen å allt, går och kollar lite på tv. Sedan märker jag att "hmm, fan vad tid det tar" går och känner på plattorna och dom är helt kalla. Jag drar ut kontakten till spisen, men det hjälper inte. Jag startar om HELA lägenheten, men det hjälpte inte. Så jag ringer hyresvärden som lät väldigt trött och förklarade min situation, han trodde att spisen lämnat våran värld och han skulle komma och kolla på det imorgon. Hoppas fan det går snabbt! Jag behöver MAAAT, så nu har jag käkat ett skinkpaket och godis =/ Måste fixas snabbt detta!


R.I.P Spisen 19?? - 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0