Sista veckan

Första dagen av sista veckan på praktiken avklarad.
Nu äre bara 1 dag och 1 kväll kvar sen är det slut.... Blandade känslor..

Idag var jag och tog influensasprutan, har inte känt nåt speciellt än, bara att jag är riktigt trött... Men vet inte om det beror på sprutan eller om det är som vanligt. Annars är det bara bra än så länge.

Imorgon ska jag ha sista samtalet på praktiken med mentor och handledare så vi får se hur det går, lär väll gå bra får man hoppas. Ska även till sjukgymnasten imorgon och kolla upp min vad som inte är riktigt bra än :/

Just nu sitter jag och halvsover i soffan och väntar på att tiden ska gå så jag kan dra på träning.
Igår så var det en riktig mördar träning,  lugn innebandyträning trodde vi men ack så fel vi hade, inge boll eller klubba här inte... Blev istället en massa löpning samt ben/arm styrka, så är lite mör i kroppen och lite ont i axlarna..

Kommentarer
Postat av: mor

jag håller tummarna för handledare och metors bedömning kram

2009-11-04 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0