Umeå trip

Fredag: Jag och Jens satte oss på bussen vid 12 för att åka till Umeå, hade med mig datorn så vi satt och såg film och fördrev tiden på bästa sätt.
Vi kom fram till Umeå och fick skjuts hem, jag kom hem å träffade bröderna samt mor. Kungen i huset var och gnuggade geniknölarna på fortet ;P.
Middag blev det tacopaj(!) gött som fan. Sedan ringde jag till Jens som var hos Emma, så jag for dit. Vi drog på Megazone och spelade biljard, och jag måste ju skryta om att jag var bäst trots att jag var så dålig ;D
Sen blev det roadtrip till Holmsund och till Obbola, träffa Jokke å Lisa. Sedan for  vi in till stan igen, träffade på Viktor. Sedan blev det hem och sova.

Lördag: Jag fick reda på att Jens var tvungen att försvinna hem pga jobb vilket var tråkigt. Jag var ba hemma och tog det lugnt, lirade lite Nintento DS som jag spelade flitigt under hela helgen ;P fan va kul de är. Ett sånt skulle man haft ;). Sen for vi till Morbror och käkade riktigt god mat (KÖTT) och var där ett tag. Jag och Robin for hem till honom och partade lite, blev Guitar Hero, Ölspelet, Bong, and so on. Sedan drog vi in till Olles (var väll sådär, kul med ett gratis ställe, men fan vad det var mycke random folk.... =/ ) träffade Hägglöv, Peter med flicka, Niklas, Joel. Sedan gick vi till Subway där träffa jag Anton. Och förövrigt så var Subway OOOOTROLIGT GOTT!!! Sen cykel hem och sova.

Söndag: For upp till pappa för farsdag, träffade farfar.. Åt lite tårta och snackade, kollade på farsans nya bil samt lägenheten som renoveras flitigt. Sedan tog jag mig till Vildmannahallen för att kolla på innebandy. Där träffa jag Niklas med familj, nice ;), sen träffa jag Pson, Råde, Bagarn, Grönis, Berra, Elias, FH som jag kolla på matchen med. Snackade även lite med kusin Petter efter matchen ;)
När matchen var klar drog jag, Elias, Pson och Råde till Megazone och spelade biljard, denna gång fick jag storstryk ;D Sedan blev det åka iväg till Elisabeth för att äta riktigt god svamppaj och fisk. Var där tills bussen gick och på den fördrev jag tiden med South Park. Väl hemma i Sundsvall så  ringde jag Hampus och vi kollade på film. Drag me to Hell, var väll sådär... Lite konstig men ah sådär.

Nu ska jag ta och sova. Men tack Umeå för en riktigt trevlig helg.

Måste avsluta med att önska Andreas lycka till, hoppas du kommer hem från sjukhuset och mår mycket bättre efter det allvarliga och otäcka du råkat ut för! Hade vi träffats så skulle jag massera dig över bröstet så att du skulle mått bättre. Men krya på dig så får vi höras av senare! Miss you man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0