APU

Hejsan svejsan.

Då är praktiken inledd som ska pågå i fyra veckor.
Det har bara gått bra än så länge, har dock varit riktigt trött.
Nära på att somna stundtals, inte sovit så speciellt bra senaste tiden.... Vet inte varför..
Det var någon på jobbet (är inom Hemtjänsten btw) som snacka något om månen och sånt.
Att när det var fullmåne så kunde man ha svårt att sova etc.... Kanske, vem vet :P

Idag har jag iaf fått lära mig att ta insulin sprutor och hur det fungerar. Men även lidning av sår och sådant.
Så nu är jag mäster lindaren av ben ;P haha. Och det blev även halvdag pga att ordinarie har APT.

Träningsfronten ser helt okej ut. Tränar med Div 1 laget denna vecka. Har lite små skavanker i kroppen, men det har jag väll haft mest hela tiden... Just nu är det dock vaderna som tar mest..
Träningar: Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag. Så det är fullt upp... Man kommer hem sent för att sedan kliva upp klockan 6 och ta sig till jobbat... USCH! Inte undra på att man håller på att somna hela tiden.
Skulle behöva en ledig dag och bara SOOOOVA ut.

Nu ska jag käka lite mat, och kolla lite serier hade jag tänkt.
So long suckers! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0