Fight night

Då börjar helgen lida mot sitt slut och det har varit en helt okej helg.
Fredag blev det hänga med Crippler kolla lite The Ultimate Fighter och åka runt i bilen lite.
Lördag blev det att först gå ner till biteline och käka med laget för att sedan bege sig till sporthallen och titta innebandy. Fick lite svar ang min vad och den biten. Förmodligen har jag för dåliga skog eller behöver något inlägg.. Men har bokat tid på måndag på Team Sportia så ska dit och kolla vad dom säger där. Ska fixa "benskydd" som värmer vaden också. Sedan får vi väll se om det blir nya skor eller hur det blir, känns jobbigt då jag köpt nya inför denna säsongen...... Men men... Vi får se.

Sedan vad det iaf dags för match mot stockholmslaget Tullinge... Vi vann matchen med 12-7 bra match, jonte gick göra sin första ass för säsongen. Och som vanligt gjorde han massa mål, 6st denna gång. Nu har han gjort 21mål 1ass på 5 matcher... Inte så illa pinkat ;P Så blire när man står på rätt plats hela tiden.

Efter matchen gick jag till Jonas, vi plocka ihop lite öl gick till Blå kiosken och köpte mat. Sedan hem hit och käka å snacka. Kollade lite film, sen vid 04:00 var det dags för UFC galan. Det var en riktigt rolig kväll, med mycket seriöst snack om allt möjligt men även en hel del annat.


Nu till något man bara blir så glad över... Vet inte vad det är, men man blir som bara glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0