Gratz

Idag (läs: igår) fyllde Hampus år Grattis.
Onsdagen började med att jag var jävligt trött eftersom jag kom hem sent från träningen och käkade så kom i säng runt 1... Sedan upp klockan 6.. Men det gick bra att jobba, blev smörgåstårta till lunch. MUMS de va gott :)

Jag fick sluta tidigare också så var hemma runt 1530, tog det lugnt låg och halvsov i soffan... Blev lax, potatis och julmust till middan, smaskens ;D
Sedan ringde jag och gratta Hampus och när han varit med sin släkt ett tag så kom han förbi å vi kollade på film.

Det blev Paranormal Activity den började vääääldigt segt man satt och vänta på att något skulle hända men inget hände... Nästan allt hände på kvällen/natten, till en början var det lugnt.. Men sen blev det lite psykiskt.
Var lite som REC... Sista 15 ;) Men inte ALLS lika hemskt som dom sista minuterna ;P
Det var ju vissa saker som var väldigt dåligt gjort måste jag säga och man märkte att det var mycket överdrivet fejk.. Men men, filmen var inte så bra som jag hade hoppats. Den var väldigt seg, och det hände på tog för lite.
Lite tvistat slut iaf, det var väll kul men filmen var inte bra.

1,5/5 Fersar

Nu ska jag ta och sova, ledig imorgon kommer bli SKÖÖÖÖNT att sova ut! Sedan blir det väll stan å boa en snabbis och så i think, men vi ser.. peace outey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0