helg igen

Veckorna går väldigt snabbt må jag säga.
Praktikgen går bara bra, vet inte vad mer man ska säga. Min handledare är bäst..
Skulle ha spelat match med Div1 i helgen, men istället blir det ingen match alls pga att jag har gjort illa mig i vaden.
Vet inte vad det kan vara för något, men jag tror nästan det är en bristning och då blir det vila några veckor.. =/
Försökte få tag i en sjukgymnast men det är ju sån förbannad kö överallt så det sket sig.
Tur vi har en som är relativt kunnig i laget då som ska få kolla på det.

Har haft något med vaden i över 2 veckor men denna veckan så har det väll gått upp... Har varit väldigt svårt att springa och så. Men men, får väll se vad det kan vara sen får man se hur man går tillväga.

På lördag blir det att kolla UFC med Jonas iaf, kommer bli riktigt kul. Tagga ;P


Nu blir det att göra nåt..... typ...
Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0