Innebandy helg

Det har varit en riktig innebandy helg, det hela började på lördag morgon med en buss resa upp till Umeå.
Väl där blev det käka lunch på Droskan för att sedan fortsätta till Ersängsskolan och ladda inför match.
Fick spela i 3e kedjan med OT och Hella, första och andra perioden spelade vi en hel del men i 3e gick vi ner på två femmor. Matchen vann vi med 9-5, så det var riktigt skönt att få vinna en match :)
För egen del gick det helt okej för att vara första matchen med Div1 gänget. Ska fortsätta träna vidare där så får vi se om det blir till fler matcher vilket jag hoppas på.
På bussresan hem så ringde "Dagbladet" a.k.a Kindström för att busa lite! Fan att man gick på den då, märkte att det blev lite tyst i bussen ett tag. Sen vänder man sig om så ser man alla sitta och skratta, men men vafan :P haha

Söndag så var jag och kollade på när Div2 laget spelade mot Spöland, blev dock förlust med 12-6. Men dom spelade stundtals riktigt bra. Några individuella misstag som sabbade det hela. Nästa helg är det upp till Luleå först för att möta dom, sedan dagen efter ner till Piteå för att möta Wibax. En viktig helg, med två viktiga matcher!
Efter matchen var slut så stannade vi kvar och kollade på Sundsvall City - Thorengruppen där City förlorade med 20-5. Sen blev det hem och försöka sova eftersom man skulle upp 6 och ta sig till praktiken.
Dock somnade man inte förrän 0130....

Men min handledare var ju tillbaka från semestern så det blev en riktigt rolig dag, och man kände inte av tröttheten.
Hon är så rolig, trevlig och allt där till! Ledig imorgon vilket är skönt då blire att sova ut.

I veckan tränar jag med Div1 laget, måndag, tisdag, onsdag, torsdag... Sen till helgen får vi se om det blir att resa iväg norrut med Div2 eller stanna hemma och spela mot Tullinge.
Och idag på träningen blev jag även ägare av en helt egen Toolbag, tur att jag inte han köpa en innan... Var på väg att köpa en men så får man en istället, det är ju bra :)

Nu blir det nog att försöka sova, sen sova ut lite imorgon!

Haaaaaade HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0