STHLM

Då har jag precis kommit hem från storstaden.
Har slängt in lite tvätt i tvättmaskinen och tänkte dra å panta lite flaskor och sånt...

Men sthlm då, ja det började med att jag kom och mötte upp med Nadja, Robin och Emil på TGI för att käka och roa oss lite. Sedan drog vi hem runt midnatt och slappade med tv och lite godis.
På fredagen så drog jag, Emil och Robin in till stan och gick runt och kollade lite. Jag köpte mig en tröja på Jack 'n Jones. Nadja jobbade så vi mötte upp henne efter hon slutat och handlade mat etc sen for vi hem för att käka och ladda inför matchen.

Vi kom till Globen för att kolla på matchen fullsatt doch var det ingen bra stämning. Dom enda som bjöd på lite stämning var Blues klacken som letat sig till Sverige från andra sidan vattnet ;)
NHL ska spelas på liten rink! Det blir så mycket mer fart då. Det var ju kul att det blev massa mål, men tyvärr så vann ju fel lag.... 4-3 till blues och då ledde Detroit med 3-1, så det är riktigt dåligt gjort. Skulle inte förvåna mig om det blir en ännu bättre match ikväll bara för vi inte är där å kollar.

Men stämningen då, ja.... NHL ska inte spelas i Sverige iaf, det blir som inte likadant. Det blir som inget hemma lag eller så utan folk går bara för att kolla på matchen. Det var sjuk stor skillnad iaf, när vi var i New York så var det otrolig stämning, men men det var roligt att kolla matchen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0