Uselt

Kom hem från träningen för ett litet tag sen, och fan vad uselt det gick.
Bara glömma så snabbt som möjligt.
Fredag så blir det jobba 16-2130 och på dagen ska jag nog med Hampus & Elin på stan, men vi får se hure blir.
Lördag är det match borta i Mora, ska lira 3e femman... Vaderna känns mycket bättre så är riktigt taggad och ska ge allt!
Vet inte riktigt när vi kommer hem, men runt 22 nåt säger dom flesta. Då ska jag till Hampe och där äre partey!
Vet inte rikitgt hur jag ska göra med kläder och allt än, ska jag ta med allt när vi åker ner till Mora och sedan dra till Hampus och byta om där, eller åka hem föra... Alternativ ett går ju betydligt snabbare... Så vi kanske tar det, men det får vi se på dagen D.

Nu ska jag kolla lite tv och äta godis! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0