Bara ligga kvar

Det har varit en vecka full av träningar än så länge, hämntade en till klubba igår också. Var och träffade Jens på stan och snackade lite. Måste ta och styra upp något tycker jag.
Tränade med Granlo igår och det gick bara bra. Kom hem runt 23 och satte mig med lite läxa.
Kom i säng efter 01.... Och nu ska jag snart till skolan. Hade varit skönt att bara ligga kvar i sängen.
Måste göra frukost också, men jag orkar verkligen inte som jag känner just nu.

I helgen bär det av till Umeå, lördag har vi innebandymatch. Sedan på söndag så är det sista fotbollsmatchen för säsongen. Under veckan annars så har jag tagit det så lungt som möjligt, men det är svårt :p

Nu ska jag fixa fika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0