Bio

Då har jag, Dennis och Jonas varit på bio.
Vi såg Tarantinos film Inglorios Basterds.

Man märkte tidigt att det var en Tarantino film iaf ;)
Riktigt fräcka scener och bra filmat.
Jag gillar 2a slaget med baseboll trät ;P

Det var en bra film som var väldigt oförutsägbar faktiskt, som jag tycker ni ska se. Dock kan jag säga såhär... Det är en Tarantino film,
folk vet att Tarantino filmer är lite som dom är. Tror inte det där paret som lämnade salongen efter 10min visste det.
Det är grova scener och mycket nästy. Så nu har jag varnat er lite, man kanske skulle gjort det med dom som gick också :P

Betyg: 4/5 Fersar! Se den på bio eller mys ner er i soffan å se den! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska se den till helgen tror jag... om jag hinner bli frisk från den förbannade förkylningen.

2009-09-07 @ 22:33:59
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0