En fullt upp tisdag...

Då är snart denna tisdag slut.
Blev uppstigning vid 7... Gick och la mig i soffan och snoosa lite till typ 7:30.
Tog mig lite fil och gick sedan in till navet för att ta bussen till skolan.
En heldag i skolan från 8:30 - 16.
Gick igenom massa Social Omsorg och grejer, fick läxa som jag inte fattar så mycket av.

Blir att gå igenom den lite imorgon eftersom vi kommer få mer läxa på torsdag troligtvis.
Gick en sväng på ICA, köpte lite saker man kan ha på en hamburgare, samt nudlar, äpplen, godis.
Drog hem och fixade lite mat spaghetti och korv.
Vid 19:20 drog jag mig mot sporthallen för att de Granlo - Hudik. Granlo vann med 9-2 eller nåt sånt.
Sen hade vi träning, gick bra denna gång till skillnad från senast då det gick totalt sämst.

Har ont i fötterna pga skavsår och att jag slagit i tån i väggen x antal ggr... =/
Nu har jag fixat en målgest också, till det passande smeknamnet The Hurricane.
Fick även testa den då jag gjorde ett så otroligt snyggt mål, chippa bollen över Victor lite sådär lekfullt ;P

Har precis kommit hem, bokat mig en tid i tvättstugan imorgon 12-17. Nu ska jag hänga lite och göra mig några goda varma mackor! Mums!

Höres..

Låten just nu: Spotify: Shinedown - If You Only Knew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0