Fältstudier

I veckan så är det fältstudier som gäller måndag - torsdag.
Jag försökte ju nå min fältstudieplats förgäves förra veckan.
Imorse ringde min lärare och sa att jag borde gå dit och kolla vad som försegick.
Så jag tog mig lite fika och vandrade iväg.
Väl där träffade jag en kvinna som berättade att dom jag skulle gå med började klockan 7.
Jag berättade att jag ringt x antal gånger men inte fått något svar, och då såg hon att jag hade fått fel telefonnummer. Jag hade ju fått numret till något kontor, men dom är ju inte inne på kontoret på dagarna.
Så det var ju tur att jag for dit då :P

Hon ringde iaf till den gruppen jag skulle vara med och det fanns ingen chans att dom kunde komma och plocka upp mig, så jag fick återvända hem för att sedan komma tillbaka vid 12 tiden eftersom det är då dom har lunch.
Jag tog mig hem och satte mig med Social Omsorgs läxan, ringde till Sandra för lite hjälp eftersom hon är proffs inom ämnet enligt henne själv ;) så fick lite hjälp vilket var bra. Och skrev och skrev. Så nu tror jag att jag fattade uppgiften rätt, det var iaf sådär jag tolkade den.

Ikväll äre träning som gäller och vi har fått våra nya träningstider.... BARA sena träningar som slutar typ mellan 21-23. Nu ska jag ta och ladda mentalt för att åka iväg till Allégården och Hemtjänsten!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0