Helg

I fredags var det party här med Jonas, Dennis, Jenny, Vilma, Ante, Tina om det nu blev rätt på namn fronten där :P
Kalasade här blev lite kortspel och alkohol. Sedan drog vi in till Oscar och kom in gratis där för att Jenny är bäst.....
Vi var där å hängde, drack lite, dansade lite och så.
Jag kände mig inte riktigt 100% så jag valde att gå ut och ta lite luft för att sedan inse att det inte var någon idé att vara kvar i det tillståndet jag var i. Så jag drog hem och sov, slocknade direkt jag la mig i sängen, riiiiktigt skönt.

På lördagen skulle det vara lagfest (BK Sundsvall) men det kom massa annat folk, vilket blev väldigt kul. Marcus kom hit på dagen så vi spelade lite tvspel och sedan så gick vi på Sibylla å käka. Efter ett tag kom Krippa så vi kollade Barca matchen.
Spelade lite tvspel, och jag vann såklart (NHL 09) ;)

Tiden gick och fler och fler började komma, vi började spela lite UFC och även här dominerade jag fältet. Nisse fick rådäng tyvärr! ;P Det kom mer och mer folk.
Det ringde folk och frågade om dom fick komma, man kan säga att jag hade öppet hus.... Ett tag så var vi 20 personer i lägenheten, och ett tag så dansade det 5 personer på mitt bord! IKEA bord is the shit, höll riktigt bra :P Och det håller än.

Klockan gick betydligt segare än vad alla kunde tro så vid 23:30 gick vi mot MAX och käkade, för att ett bra tag senare återvända hit. Jag hade sovstuga med 4st hemlösa övernattare :P
På söndagen var det dags att lira fotbolls match, så jag skickade ut mina övernattare och drog på match.
Dock gick matchen inte så bra förlust med 2-1.

Sedan kom jag hem tog det lugnt kollade lite Idol, blev sugen på godis så gick på hemmakväll och köpte "lite" (74kr). Efter det fick jag följa med hem till Rubelia och Albert med H för att kolla in hur dom bodde, som hade det mysigt å fint. Men tackar vet jag att bo själv ;)


Några bilder från lördagen!





Nu ska jag kolla lite tv sen blire sova.
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0