Helgen

Helgen har varit bra, en xbox/lugn kväll i fredags slutade i krogbesök.... Sjukt lite folk vare ute tyvärr.
Lördagen blev väldigt lugn, jag somnade till 4-5 gånger på soffan och sov i nån timme åt gången.
Sedan kom Marcus å hälsade på, vi kollade fotbollen som Sverige vann med 2-1 riktigt tur i slutet.
Men det är ju bara Zlatan som kan göra sådär :P

Söndag så har jag precis lirat match, vi vann med 6-0 och jag lyckades göra ett mål iaf.
Skulle gjort något till men.. Första målet i laget så det var ju bra, 3e matchen så..
Spelet var segt, och riktigt tungt ändå. Tror jag skulle behöva vila en vecka så man kommer tillbaka lite i formen..
Nu ska jag, Dennis och Jonas snart dra på bio. Inglorious Bastards ska vi se, hoppas den är bra. Har bara hört bra om den.

Blir väll en lugn kväll sen, är Mr. Trött!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0