Ingen ro

Igår var det skola vi fick lite läxor samt gjorde ett grupp arbete.
Tänkte kopiera några sidor ur en bok men det tog sån jävla tid så sket i det.
Sedan gick jag å Rubiela å kolla ifall man kunde låna nån bok på biblioteket men dom hade såklart inget.
Vandrade lite på Sundsvall muséum haha.... Var väll... Ah...
Gick runt på stan lite innan jag gick hem.
Gjorde lite mat för att sedan dra iväg å träna fotboll 19-2030.
Och sedan direkt efter det så blev det innebandy träning fram till 2230. Var hemma runt 23 och tog det bara lugnt.

Idag blir det att gå en sväng på stan, sedan plugga, träning från 19-21 sedan så är tanken att det ska vara lite tv-spel etc hos Jonas.

Imorgon så ska jag jobba på avd. 51, 1130-2130, kommer bli andra gången jag jobbar där och det var kul.
Lite mer fart å fläkt. Sen spelar ju Sverige imorgon när man jobbar också, förhoppningsvis så kan man se den :)

Skulle vara skönt med en helt träningsfri vecka, bara så man återhämtar sig helt. Känner att man inte riktigt kan gå fullt ut just nu. Sliten i fötterna, knäna.... Ah hela benen ;P

Nu ska jag ner på stan med Jonas, måste köpa mig en hålslagare å en såndär häft sak...
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0