Match

Ikväll spelades match mot Nordic.
Vi började matchen riktigt uselt men efter halva första så började vi spela bättre och bättre.
I andra så spelade vi riktigt dåligt släppte in ett tidigt mål och det gick inte speciellt bra.
Tredje började vi återigen att släppa in ett tidigt mål, men vi spelade upp oss lite.
Tyvärr förlorar vi matchen med 9-7 helt rättvist.

Idag kunde vi inte riktigt hänga med av någon konstig anledning då vi ska vara dom kvicka spelarna.
Just nu ser det inte bra ut, skärpning krävs och något måste göras, frågan är bara vad...?

Det som var kul var väll att jag fick göra 1 mål iaf, fick bjuda på målgesten Hurricane!
Dock missade ju klant Adam att jag gjorde den då den var dedicerad till honom, besviken.
Får ta och göra ett mål igen å köra den då! :P
Lyckades även sträcka ljumsken vilket inte var så bra, känns lite bättre nu men gör fortfarande ont.
Ledig dag imorgon så då blire vila.

Nu ska jag kolla lite på min TV och halvsova i soffan, sen blire att sova på riktigt :P

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0