Mr trött...

Denna vecka har jag varit på fältstudier inom Hemtjänsten.
Har gått runt och fått se hur det går till där.
En bra sak att ha när man jobbar inom hemtjänsten är körkort, mycket lättare att ta sig runt. Men det funkar utan.
Har fått fixa fika/frukost, hjälpt med toa besök och en massa andra saker.

Har klivit upp klockan 6 på mornarna och det har inte varit bra för mig, jag tror inte jag är en person som ska jobba dagtid. Jag gillar att vara uppe sent och sova under morgonen. Senaste natten som jag 4 timmar.. Så nu kommer det bli riktigt skönt att sova ut!

Har även sett Män som hatar kvinnor, riktigt bra film för att vara svensk. Riktigt sjuka människor som är med i filmen. Tycker ni ska se den om ni inte sett den. 3,5/5 fersar!
Hade tänkt att se 2an också snart eftersom den har premiär så vi får se när det blir att se den.

Såg även Cry Wolf idag, skulle vara en skräckis och den var totalt värdelös. Hände inget, borde inte få kallas skräck! 0/5 fersar!

På söndag börjar innebandy säsongen på allvar, då är det våran första match mot Skellefteå på hemmaplan, sedan helgen efter det blir det besök uppe i Umeå för match!
Lördag så är det fotbollsmatch som vi måste vinna!

Nu ska jag ta och sova! natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0