Ny dag nya möjligheter

Idag började hela dagen med skola... Det var väll sådär, nickade till 4 ggr på lektionen.
Kanske inte det bästa, speciellt inte när man sitter längst fram :P
Men annars så gick det väll bra, fick fler "roliga" läxor.
Sedan nästa vecka har vi fältstudier så vi ska gå runt å lära oss lite, jag ska vara inom hemtjänsten.

Efter skolan blev det buss till stan, gick på elgiganten å köpte kablar till TVn så jag kan koppla in datorn.
Tyvärr var det fel kabel så måste tillbaka å byta imorgon.
Sen gick jag och handlade lite bröd, pålägg och andra saker.

Gick hem och lagade mat, pasta å köttfärsås, det smakade bara bra. Har dock tendensen att göra aldeles för mycket mat när jag gör just det, gör mat för typ 4 pers... Men det blir ju en liten matlåda över då :P

Nu ska jag snart iväg och spela innebandy match mot Nordic i sporthallen. Får se hur det går.
Har lovat att bjuda på målgesten ifall det blir mål, The Hurricane, så vi får väll se hur det blir ;)

Tänkte även ta och klippa mig får se när det blir, börjar bli lite för mycket hår nu tycker jag....


Dags att packa sen sticka iväg, ha en bra kväll HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0