Detta är till er trogna!

Jäklar vad tiden tickar iväg, jag ska ju hinna duscha innan jag går och lägger mig. Men jag väljer att skriva ett inlägg här innan bara för att vara sjysst med er som läser detta. Om det nu är någon som läser, det är iaf kul att skriva lite vad man gör ändå. Kul för sig själv liksom, och ni som läser kanske finner det intressant, vad jag gör och vad som försegår så att säga. Hur har då min dag sett ut för er som undrar?

Jo, klev upp vid 11 satte mig i soffan slog på tvn, startade datorn. Surfade runt lite och sedan gjorde jag frukost. Mackor och ägg å lite oboy! Vid 12:50 kom Jimmy och det var dags att åka till skolan. Vi kom in lite sent i klassrummet men det gjorde inte så mycket eftersom läraren inte börjat lektionen. Vi hade psykologi och snackade om schizofreni vilket var riktigt intressant faktiskt. När dagen var slut så gick vi till bilen och sedan åkte vi ner till Systembolaget där inhandlade vi lite alkohol som skulle användas till fredagen, blev 8öl och 3baccardi. Men funderar nu på om det kanske blev lite för lite, jag är osäker. Men orkar nog inte köpa nå mer iaf, man får väll se till att man blir bjuden på något istället om det skulle vara så. Kommer börja relativt sent med tanke på att jag har skola sen ska man ut till Härnösand så det räcker nog.

Efter systemet så åkte jag hem och började med maten blev spaghetti och köttfärssås, smakade utmärkt och blev lite slö då jag åt lite väl mycket. Men ingen vila här inte, nej. Det blev åka med Simon ner och gymma körde lite armar, bröst, mage. Var väll ett helt okej pass, halv lugnt sådär ändå. Kom hem och käkade en banan, och efter några minuter kom Dennis för då var det dags att åka och träna fotboll. Gick bättre denna träning iaf än senast, sen körde vi lite intervall träning också 70/20 (springer 80% 70 sekunder sen vila 20 sekunder) vilket vi körde 5 gånger. Sen efter det blev det lite armhävningar, situps och upphopp.

När jag sedan kom hem så slängde jag in lite av wooken jag lagat tidigare  i mikron för att käka lite. Snackade lite i telefon och kollade på The Ultimate Fighter. Nu sitter jag här och skriver och känner mig ganska klar. Har berättat om min dag och du som läste det kanske fann detta intressant. Såhär ser förstås inte alla mina dagar ut, vissa är lugnare och inte alls så händelserika och ibland kan det dyka upp saker som fångar läsarens intresse mer än såhär kanske.

Det som kanske fångar ditt intresse mest är nog de jag kommer skriva nu:
Jag hade tänkt att ta mig till duschen där jag ska ta mig en VARM och SKÖN duschning. Vad som händer där kan bara eran fantasi sätta gränserna för. Sen blir det sova, eller "sova" om eran fantasi säger något annat ;D

God natt på er mina trogna internet användare. Ha en trevlig valborg och Dont drink and drive!
Puss på er!

ps. Snart så min lilla hamster, snart så... Mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0