En ledig dag är ju för lite..

Igår var man ledig så då blev det att tvätta kläder och och sedan dra och gymma. Men passet på gymmet blev inte så super eftersom vi båda var lite småless så blev lite bröst och armar och mage men ett kort pass. Så vi får vila oss lite så kommer vi igen lite senare istället. Sen for jag hem och fortsatte med tvättandet.
Sladden som går från tvn till datorn har även börjat bli knas då den inte vill funka, fattar inte vad felet är. Blir bara less. Blev bjuden till A på middag så for ut dit käkade med familjen och sedan blev det bastu. Efter det for vi hit tog de lugnt och sedan sov. Idag blir det jobba kväll så ska väll försöka fiixa mig nåt man kan ha som middag, blir nog någon pastasallad. Skulle vilja vara ledig en dag till faktiskt men så äre inte, imorgon är det jobba dag. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till sjukhuset så tidigt på morgonen dock, men det löser sig nog :P

Dags att fika lite och kolla nån serie, tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0