fotboll

Igår var det som sagt hockey med Robert lirade lite NHL först och han hittade sitt lag att vinna med iaf (Rangers) gick fan inte å vinna, var alla möjliga lag men gick inte. Men så hittade jag Buffalo och lyckades vinna tillsist :P
Sen började matchen vi väntat på Washington - Montreal, och fan va kasst. Montreals målvakt var ju bäst rädda 54 skott eller va de nu va. WAshington förlora med 4-1. Så nu äre en avgörande match natten till torsdag, då måste dom fan vinna!! Amanda kom förbi också och kollade.

Idag har de varit lugnt, försökt plugga lite psykologi men det var inte mitt huvud kapabel till så det blev inte så. Får kanske bli imorgon efter skolan istället. Sen var det dags för fotboll, så var lite småladdad, men sen fick jag veta att det var grus vi skulle köra på så då försvann ju taggen en aning. Men det gick sådär, inte så kompis med bollen men det funkade. Ont i tårna nu iaf eftersom det var fel skor jag fick använda pga att de va grus då. Kom hem och kollade på The Pacific och käkade en banan. Nu ska jag väll göra lite situps å armhävningar eftersom det inte blev något gym!

Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0