Nytt tgb tack!

Fick precis svar på psykologiuppgifterna vi gjorde innan APUn, hemprov och en annan uppgift. Fick VG på båda så det käns skönt :)
Annars har jag precis diskat och kom hem från praktiken för ett tag sen. Fick se när dom öppnade ett sår och tömde de på var, värsta köttsåret, såg inte så mysigt ut. Annars var det väldigt lugnt. Igår blev det lugnt jobbade kväll och det var riktigt lugnt då också. Sen blev jag hämtad av A och vi for hem till mig och kollade film å käka lite glass. Idag ska vi käka nå middag, fisk och något till det. Annars blir det nog relativt lugnt. Måste skaffa mig ett nytt tangentbord (igen) eftersom det är knappar som inte fungerar för mig, knappar som man använder väldigt mycket, så det är riktigt irriterande.
Annars har jag väll inte så mycket att till lägga faktiskt...... Det är 1 vecka kvar på praktiken sen återgår man till den vanliga skolan och alla uppgifter som skall göras, är väll lite blandade känslor inför det. Nu ska jag ta och kolla lite serier som jag missat under veckans gång...

TjohejY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0