Shopping

Igår var det lungt med Amanda åkte till Nacksta och handlade, sen gjorde jag mat åt oss.. Blev lövbiff inrullad i mögelost med potatis gratäng och en god sallad till det :). Vi rökte lite vattenpipa och tog det lugnt innan det var dags att sova. Idag var det gym med Simon först lite mage, armar, bröst för att sedan dra ner på stan och möta upp Robert och Jimmy började med att vi käkade på Coffe house sen gick vi runt och shoppa. Så nu har jag köpt en hel del, Skor, Sockar, T-shirt, Skjorta, Slips och en Hoodie. Så nu har man boostat garderoben lite, det behövdes tycker jag. Var så länge sedan man köpte nåt så lite nytt är roligt. Blir väll något att ha till valborg ;)

Nu ska jag väll diska lite för det är en jäkla massa där, sen får jag se om de blir nå mat. Inte spciellt hungrig alls, kanske blir en sen middag. Ikväll kommer Robert förbi så ska vi ta och kolla hockeyn Washington - Montreal, får se om Jimmy hakar på också. Blir väll lite NHL lirande och så också..



Skor: Playboy Sockar: Warp T-Shirt: Jack&Jones


Skjorta/Slips: Jack&Jones Hoodie: Divided

Kommentarer
Postat av: Edholm

Underligt med playboy skor.

Jag vill också ha söta sockar!

2010-04-27 @ 14:13:51
URL: http://syntw.blogg.se/
Postat av: ferz

Hehe, ja men de är grymt ;)

2010-04-27 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0