småskador :(

idag var jag ledig eftersom jag jobbade helgen, så det blev upp vid 10 och kolla lite serier. sedan var det dags för gym, och jag valde att jogga dit och sedan jogga ett tag där innan det var dags för styrkan, mage, bröst, armar lite lätt sådär. sedan stannade jag kvar och joggade lite till på banden innan jag tog och joggade hem. fan va ont i benhinnorna jag fick iaf, fattar inte, börjar bli less på dessa småskador, behninnorna och ljumskarna. jävla piss.... blir att strecha då, om man kommer ihåg det...... kom hem och damsög lite och snart ska jag väll duscha samt göra mat. sen kommar A om ett tag också så blir å ta de lugnt. imorgon är det dags att jobba igen bara 4 dagar kvar nu.. sköt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0