Vill tillbaka!

Idag var det skola igen och fan vill tillbaka till min praktikplats, började ny kurs geriatrik. Fick en jävla läxa direkt som ska va klar till nästa vecka, blir att hårdplugga på fredag på skolan eftersom det är ett grupparbete. Men det ska nog gå. Var kul att se "alla" igen iaf, vissa mer än andra ;).
När jag kom hem så blev det lite mat samt kasta in lite kläder i tvätten. Kollade på lite "Hem till Midgård" det där humorprogrammet med bla Markoolio. Jävla sjukt program asså, svär och säger könsord hela tiden och så sändes det på TV4. Lite konstigt egentligen kan man tycka men men. Det är ju ganska kul iaf.

Lyckades på med Simon på en springtur efter många om och men, ner till Helex där det blev ett hårt magpass. Som förhoppningsvis kommer ge lite värk imorgon, sedan sprang vi hem. Jag gjorde lite käk bestående av Kyckling, Couscous och Sallad. Och nu sitter jag här funderar på att spela lite NHL faktiskt.

Amanda tänkte överraska och komma hit, tur dock att hon sa att hon skulle komma då jag hade tänkt överraska henne och åka dit. Hade ju varit snopet om vi missat varandra faktiskt. Så kvällen blir väll lugn med lite film kanske och mys.

God fortsättning på aftonen! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0