Yay, GLAD!

Jobbade kväll idag, var även och kollade på en CT-buk där läkaren förklarade allt riktigt bra så man fattade vad som händer. Annars var det mycket blodsocker prover och en del andra tester. Mycket lugn kväll i övrigt på avdelningen. Slapp äta min middag som jag gjorde imorse eftersom det bjöds på smörgåstårta :) Sen hade jag turen att få skjuts hem också eftersom Marie slutade på samma gång så åkte med henne hem.

Imorgon är jag ledig och sen jobbar jag lördag kväll och söndag dag. Så imorgon blir det att tvätta lite och ta de lugnt. Fick även deklarationspappren idag och för första gången var det KUL att läsa vad som stod. 8600:- tillbaka, riktigt nice, vad ska man göra av dom då!? Nu ska jag se lite tv och kramas å ta de lite lugnt!

Hej hej, sov gott, från en GLAD Fredrik ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0