Abou

Igår var det en slö dag... Blev matlagning på dagen, fixa lite matlåda och sånt. Ungsbakadpotatis och innanlår. Så hade med mig lite av det till middag på jobbet eftersom jag jobba kväll. Gick bara fint att jobba, men var ganska trött ändå. Kom hem och kollade lite film innan de va dags att sova. För idag var det jobb igen, jobbar fram till 16. Och än så länge har det gått bra. Hade varit någon brand här i krokarna också. Såg 4 brandbilar, polis och grejer. Nån lägenhet som hade brunnit. Vet inte vad som händer ikv, Jonas snacka om utgång. Men jag får se hur jag känner mig när ja slutat. Kanske man blir taggad efter en powernap eller så :P Har ju öl hemma som måste drickas upp så får väll se. Annars vet jag inte va som händer.

Kommentarer
Postat av: Patrikalida

Very nice site. Well laid out.

2012-05-04 @ 08:38:02
URL: http://patrikalida.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0