Fullt upp

Idag var det då dags för jobb, sover ju betydligt mindre när man ska upp å jobba än när man ska upp till skolan. Och ändå blir man inte ens nästan trött när man jobbar. Kom till jobbet vid 7 och var inställd på att jobba till 12. Men det var någon som var sjuk så när jag ändå var där så tog jag på mig att jobba till 16 istället. Så det var ju relativt lugnt faktiskt, när man väl är där äre ju bara jobba på. Kom hem vid 1630 och käkade lite nudlar innan det var dags att åka iväg å träna. Innebandy träning, gick väll sådär tycker jag. Kom hem precis och tänkte steka några burgare och duscha. Imorgon är det dags för skola igen, heldag... Inte super taggad. Ska sälja iväg 2 böcker också så man får 300 kronor imorgon också :)
Läste på lite ang Iphone 4 också, blev ännu mer taggad och vill ha den nu!

Nu äre dusch dags sedan mat tajm! Have it nice, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0