Hur gör Mustafa Mohamed?

Då har man sprungit Cooper test igen då. Förra gången sprang jag på 11:57 och det var ju för dåligt då man skulle vara på 11:40. Så ikväll var det dags igen, kände mig sjukt opeppad. Men efter uppvärmningsvarvet så kändes det bra, kände mig lätt. Sen har man ju inte sprungit riktigt på runt 6 veckor. Och sen ge sig på ett sång här test kanske inte är det smartaste egentligen. Men man måste ju göra det, kände av benhinnorna lite tror jag om det inte bara var psykiskt. Men dunkar lite i dom just nu så kanske var så vilket inte är bra. Hoppas jag inte sprang upp nåt nu det skulle vara riktigt jobbigt. Men, men sprang gjorde man iaf och till slut kom man in i mål och då visade klockan 11:50. Har förbättrat med 7sek men det är ju fortfarande för dåligt och jag vill fan inte springa skiten igen. Det är så jäkla tråkigt att bara springa runt runt runt runt i 3km, så psykiskt jobbigt och fysiskt jobbigt. Sen kanske inte det var så jävla super bra att vara ledig 1 vecka med bara supande + festival + dålig sömn, och speciellt inte bra att ha supit denna helg varvat med dålig sömn. Fast jag gillar ju beep testet betydligt bättre. Tror det räcker om man klarar ett av dom och om det är så, så vore det bra. På torsdag äre beep och det ska jag fasiken klara, det tycker jag är lättare.

Känner mig en aning bitter just nu, 10 sekunder... Det är inte mycket, men det är ju så svårt att veta när man ska öka då man inte har någon aning om vilken tid man ligger på medan man springer. Men men, får väll försöka springa bättre nästa gång men inte alls taggad. Och då ska jag nog äta lite tidigare för kände att laxen var på gränsen att komma upp ur munnen. Men nog med alla bra och dåliga bortförklaringar. Jag klarade det inte, är väll inte nog bra just nu så äre bara. Men nästa gång då jävlar får man väll ge gärnet!

Nu ska jag sätta mig i duschen tror jag ids inte stå.. Strecha kanske är en smart ide också.

Kommentarer
Postat av: Edholm

Egentligen så känns det typ rätt hemskt. Jag menar, 10 sekunder, det hade du ju lätt klarat om du vetat om det. Även om du inte haft den bästa förberedelsen inför så tycker jag det är starkt jobbat! En vacker dag ska jag klara den där skiten, men jag vet inte när, har inte riktigt planerat någon start än på ett tag iaf.

2010-08-09 @ 22:06:58
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0