KLOOOOSE!

Då var det delad tur idag då. Varit relativt lugnt.. Sen vid 12 så åkte jag hem för att ha mina lediga timmar innan man börjar 16 igen. Står å steker några burgare då telefonen ringer... "Hej kan du va med å spela fotbollsmatch nu?! Vi är lite folk." Skulle ju jobba men det visade sig att jag skulle hinna så tackade ja.

Var ju ett tag sen man spelade match, men det gick bra och vi kunde vinna med 4-2 riktigt bra. Låg under med 1-0 innan jag påbörjade vändningen ;).. Gjorde 1-1 efter att vi kastat ett snabbt inkast som gick till mig vände in i banan, vickade bollen förbi 1 spelare och smet emellan 2st innan jag petade bollen förbi målvakten. Stiligt klassmål ;) sedan kom 2-1 i 2a halvlek. Jag vinner bollen på egen planhalva och spelar upp den på kanten till Admir som löper ifrån sin back och jag följer med upp i anfall löper ifrån min back och skriker på ett inlägg. Det kommer och målvakten rusar ut men jag kommer med huvudet före och bollen seglar över den korta målvakten. Ett riktgit Klose mål! ;D... Så det var kul, tur man tacka ja.

Sen fick jag skjuts direkt på jobbet och det var dags att börja jobba igen. Så nu sitter man här, nyss käkat lite. Sitter och eftersvettas som fan. Usch. Men det äre värt. Ikväll blire sova tidigt känner mig sluuut just nu. Imorgon är det jobb kväll som gäller så man får lite sovmorgon börjar inte förrän 16-2130. Skönt!

Dags å jobba vidare, tjohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0