lurifax

Idag har det bara varit en degar dag, legat i soffan å degat. Kollat serier (Jersey Shore (är ju riktigt bra serie, haha), Sherlock (en modern Sherlock Holmes, långa avsnitt, bara släppts 3 än så länge och dom vet inte om de blir mer :( vilket är tråkigt för det är riktigt bra), sen såg jag en film också Salt, med Angelina, den var faktiskt bra :)
Åt Sibylla kebabtallrik också, och det är väll de jag ätit idag... Inte ens hungrig :/

Igår var det jobba och sen var man trött när man kom hem. Kolla lite serier, sen fråga Johan om jag ville kolla fotboll. Så vi kolla på Barca - Sevilla. Zlatan fick inte ens spela så tror fan han lämnar. Drack lite öl och sedan bestämde vi oss för att dra ut. Gick till nån pizzeria nära Oscar först å satt där till 1. Sen gick jag på Oscar, Jenny fixade in mig gratis så tack så mycket för det. Och där var det faktiskt kul, träffa massa folk. Johan hade ju glömt leg så han drog hem när jag gick in på Oscar. Kom väll hem runt 4 och sen var det sova dags. Skööönt

Imorgon börjar skolan, 8:30... Inte taggad, måste väll sova snart antar jag. Regnar här också, och imorgon är det buss som gäller.

Sov gott, XOxoXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0