Min dag

Då var det min dag nu då... Jag trodde iaf att man skulle få sovmorgon på sin egen dag men icket det! Telefonen har gått varm flera sms, och samtal. Dock har jag inte orkat svara på alla då jag ville sova. Precis när man lyckades somna om då kom ju nästa sms/samtal. Sedan höll ju ROP-enheten på att sms massa jobb till mig hela tiden. Så har fått 4 pass nästa vecka. Så det är ju skönt att man får jobba iaf :) Nu är jag iaf uppe ingen idé att ligga kvar när man ändå inte kan sova. Hade ju trott jag skulle få en skön sömn men icket det. Kunde inte somna och sen när man väl somnat så kom ju alla sms :p Men tack ska ni ha iaf, kul att man får sms/samtal ju, hehe.

Igår blev det att se Gudfadern och Requiem for a dream, lite sådär kult kväll. Vad ska man göra idag då? Förutom träning så vet jag fan inte, ska iofs följa med Amanda när hon ska fixa sig en tattuering. Men annars vet jag fan inte va som händer. Tror jag ska ta mig en dusch nu iaf.

Hur känns det att vara 22 då... Känns ingen skillnad alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0