PANNKAKA!



Hallå där kött och blåbär!
Har varit lite dåligt med updates på senaste men har jobbat som vanligt, har bara 3 dagar kvar nu av mina 11 på rad :P skööönt! Sen bär det av till Umeå.
Blir väll å sova snart också så man orkar upp imorgon, när jag kom hem så ställde jag mig och gjorde lite lunch inför imorgon. Blev pannkaka! Första gången jag gör det och det gick ju bra. Kastade den första för det har jag lärt mig att man ska, så dom andra bli bättre :) Blev 3 vanliga och 4 vaniljpannkakor, får se om dom smakar bra :) Sen vispa jag lite grädde och slängde ner lite hallonsylt! Mmmmm, gott! Jag är en hejjare på att kasta upp och vända dom i luften iaf ;) lyckades 6/7 gånger ;). Nu ska jag väll inte göra något speciellt bara chilla, sen sova.
Har inte hänt så speciellt mycket har bara varit jobba, sova, umgåts lite med Amanda och så.

Har precis bokat buss till Umeå, tur och retur för 430:- med Ybuss. 13:30 går den så får lov att snabba mig när jag slutar 12:00...




Kommentarer
Postat av: B;

plättar ;)

2010-08-22 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0